کد خبر: 645794
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

مشرق: حاميان هاشمي رفسنجاني به دنبال راه اندازي شوراي فقهي در شهر قم هستند. آيت الله ابراهيم اميني از پذيرش رياست اين شورا امتناع ورزيده و در نهايت يكي از اساتيد حوزه به نام لطفي مسئوليت آن را پذيرفته است. همچنين در جلسه انتخاباتي حاميان هاشمي رفسنجاني پيشنهاد داده شده است تا با شعار «مجتهدان جوان، مصلح و مبتكر» در انتخابات خبرگان حاضر شوند.

از جلسه انتخاباتي حاميان احمدي نژاد نيز خبر مي‌رسد، شعار «راه بهار از بهارستان مي‌گذرد» براي حضور در انتخابات مجلس آينده انتخاب شده است‌ دراين جلسه همچنين با مصوبات ذيل همراه بوده است: 1- در رسانه‌هاي خود عليه روساي قوه قضائيه و مقننه مطلبي منتشر نكنيم. 2- به دكتر احمدي نژاد پيشنهاد نماييم اسفنديار رحيم مشايي حضور كمرنگ‌تري در ساختمان ولنجك داشته باشد. 3- از دكتر احمدي نژاد بخواهيم چند تن از مديران سابق دولت دهم كه داراي پرونده اتهامي هستند از رفت و آمد به ساختمان ولنجك خودداري نمايند.

بدهي بانكي اين 449 نفر

خبر ديگر اينكه شنيده شده در ميان بدهكاران بانكي كه بدهي‌هاي آنها به تعويق افتاده، اسامي 3 نفر بالاي هزار ميليارد تومان، 18 نفر بالاي 500 ميليارد تومان، 145 نفر بالاي 100 ميليارد تومان و 283 نفر بالاي 50 ميليارد تومان به چشم مي‌خورد.

انتخاب شورايي رؤساي دانشگاه‌ها متوقف شد

و بالاخره اينكه با اعتراض جمعي از اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي و سخنان برخي اعضا همچون دكتر ولايتي، ساز و كار غير قانوني انتخاب شورايي روساي دانشگاه‌ها كه از سوي فرجي دانا، وزير علوم، تحقيقات و فناوري اتخاذ شده بود، متوقف و مقرر شد انتخاب رؤساي دانشگاه‌ها به سبك گذشته و با پيشنهاد وزير علوم و رأي مثبت شوراي عالي انقلاب فرهنگي انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار